lørdag 24. januar 2009

Argentina -first stop






Paa flyet til Argentina moette eg paa ei jente fraa Irland, saa eg tok taxi med ho inn til Tango City Hostel i Buenos Aires der eg skulle bu. Etter kvart blei eg heldigvis kjendt med nokre folk, elles hadde det vorte litt kjedeleg der. Ein nederlendar tok meg med paa guiding i byen foerst, og saa gjekk me paa stumpshow paa kvelden! Da va utruli bra:D Dagen derpaa var eg i La Boca og the Cementary i Buenos Aires med Petra fraa Sveits. Me koste oss masse! Paa kvelden reiste eg me naaken paa Tangoshow og laerte meg litt tango.. Det var kjempeskoi!

Despues.. El Bus para Iguazu en norte en Argentina. Der va da vanvittige fossar! Gud er stor som har laga alt dette! Fekk oppleva dette med to jenter fraan Sverje, Anna Karin och Emily.. Her laag me masse med bassenget, snakka Svensk, Norsk og Danskevitsa med kvarandre og spelte vannpolo.. KONGE!

1 kommentar:

  1. helena, du er meg en modig liten eventyrer:D jeg håper du nyter turen og får mange fantastiske opplevelser!!! og du må ta mange bilder, for jeg vil se og høre når du kommer hjem! <3 reidun

    SvarSlett