tirsdag 27. januar 2009

Paraguay - second stop






Etter at eg var i Iguazu Falls i Argentina, tok eg bussen over grensa til Paraguay og til ein by som heiter Ypacarai ca 1 time fraa hovudstaden Asuncion.. Rett foer eg reiste fraa norge snakka eg med ein som heite ole karsten som eg har gaatt paa skule med, og han kjendte ein kristen pastorfamilie der som eg kunne bu hos.. Eg tok kontakt med dei, og budde der i 3 netter!! Det var utruleg kjekt! Eg kom akkurat naar menigheten der, Filadelfia hadde ungdomscamp, og blei kjendt med mange jordnaere folk fraa paraguay! Kjoerte faktisk bil der ogsa, var til sentrum med " mor mi" og klippte haar og shoppa.. hehe! Blei utruli glad i folket der paa berre nokre faa dagar!:D Utruli spennande aa bu hos folk ein ikkje kjenne, men sm ein kan stola paa;) Gud beskytte, vettu.!:D

1 kommentar:

  1. yay Helena høres ut som du har det utrolig kjekt!!!:D oppleve&får maasse inntrykk hele tiden kan jeg tenke meg! kossen e det i la paz?
    hvis d er der du skal være en stund hadde d vært digg om du skrev adressa di (hvs du vet an!) så kunne jeg sent d jeg snk om, forsinka julekort bla:)
    du e beskytta under den allektiges vinger-der finner du ly~ HAn lede deg til det beste:D enormt glad i deg. take care..gleder meg til å se bilder og høre fra deg igjen!hugs and kisses from the far north:)
    tenke å ber for deg.
    pz. det med mammen din høres utrolig morsomt ut, du gjør nok stort inntrykk på de og kan jeg tenke meg!!:)

    SvarSlett